خدمات میزبانی سرور

خدمات میزبانی سرور شرکت نت پرداز، در یک دیتاسنتر حرفه‌ای و تخصصی با بالاترین سطحSLA، فضایی استاندارد و ایمن برای نگه‌داری سرورهای شرکت‌ها، سازمان‌ها، فروشگاه‌های آنلاین، وب‌سایت‌ها، استارت‌آپ‌ها و نهادهای متقاضی فراهم می‌کند.

مزایای استفاده از میزبانی سرور

حفاظت فیزیکی
امنیت بالای سرورها
پهنای باند نامحدود
کاهش هزینه
پشتیبانی 24 ساعته
برق و اینترنت پایدار

کاهش و مدیریت هزینه‌ها

استفاده از خدمات میزبانی نت پرداز

کاهش هزینه‌های کسب و کار به معنی کاهش هزینه تجهیزات، زیرساخت و نیروی انسانی است. مشتریان در صورتی که بخواهند میزبانی سرور را شخصا برعهده بگیرند، نیازمند تجهیزات و امکانات فراوانی از جمله سیستم‌های خنک کننده، UPS، سیستم اطفای حریق، نیروی انسانی، تامین پهنای باند و زیرساخت‌های امنیتی هستند و علاوه بر آن باید به صورت 24 ساعته بر تجهیزات نظارت داشته باشند که اجرای همه این موارد نیازمند صرف هزینه بالاتری است. اما استفاده از خدمات میزبانی شرکت نت پرداز هزینه‌‎های مشتریان را به میزان قابل توجهی پایین می‌آورد.

قابلیت مقیاس‌پذیری

توسعه فضای میزبانی سرور

صاحبان سرورها همواره با این مشکل مواجه هستند که در صورت نیاز به توسعه سرورها، فضای آن را چگونه تامین کنند، چرا که ممکن است فضای اضافی برای توسعه دیتاسنتر خود را نداشته باشند.  شرکت نت پرداز امکان توسعه فضای میزبانی سرور را به هر اندازه‌ای که شرکت‌ها تقاضا کنند در اختیار دارد و در نتیجه از مقیاس‌پذیری بالایی برخوردار است.

مالکیت دیتاسنتر شرکت نت پرداز

خدمات میزبانی سرور بی واسطه و تنها از طریق مجموعه نت پرداز

با توجه به اهمیت دسترسی‌ پذیری به دیتاسنتر، برای مالکان بسیار مهم است که فضای نگهداری دیتاسنتر تماما در اختیار شرکتی که از آن خدمات میزبانی دریافت می‌کنند باشد. مالکیت خدمات میزبانی دیتاسنتر در شرکت نت پرداز کاملا متعلق به خود این مجموعه است و دسترسی به سرورها بی‌واسطه و تنها از طریق مجموعه نت پرداز امکان‌‎پذیر است. شرکت نت پرداز در چندین نقطه تهران خدمات میزبانی سرور ارایه می‌دهد و یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین مراکز میزبانی سرور می باشد.

تماس با واحد پشتیبانی