قیمت سرور dell

قیمت سرور dell

مقالات
بدون دیدگاه

قیمت سرور dell به عوامل زیادی بستگی دارد و ما امروز قصد دارید به بررسی این عوامل بپردازیم، اگر قصد دارید برای کسب و کار خود یک سرور اختصاصی تهیه کنید بدون شک باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. امروزه سرور های اختصاصی اهمیت زیادی در میان شرکت ها دارند چرا که افراد سعی می کنند با صرف هزینه بیشتر امنیت اطلاعات خود را افزایش دهند. در میان برند های معتبر دنیا برند Dell به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان جایگاه خاصی به خود اختصاص داده است که البته دلیل آن قابلیت های متفاوت این تجهیزات است. در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر معرفی جدید ترین تولیدات کمپانی دل به بررسی قیمت و عوامل موثر بر آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید سرور

 

آشنایی با انوع سرورهای Dell

در میان برند های معتبر تولید کننده انواع سرور، کمپانی دل به دلیل تولید بهترین سرور های موجود در بازار با قابلیت ها و امکانات متفاوت در صدر لیست جدول انتخابی افراد قرار می گیرد. سرور ها به دلیل داشتن ویژگی های فوق العاده مزایای زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، همین امر سبب شده که انواع سرور DELL به عنوان تجهیزات پیشتاز در این صنعت معرفی شوند.

در جدیدترین تولیدات کمپانی دل با ورود نسل جدید سرورهای dell Emc تحول عظیمی در تولید این تجهیزات ایجاد شده به گونه ای که طرفداران شگفت زده و غافلگیر شدند. این سرور ها امکان تجزیه تحلیل اطلاعات و داده ها  از راه دور را فراهم نموده اند که این قابلیت به نوبه خود امر شگفت انگیز و قابل توجهی است.

علاوه بر قابلیت عنوان شده این تجهیزات با جدید ترین و قدرتمند ترین لوازم جانبی سخت افزاری تولید شده اند که افزایش سرعت و کارایی بالای آن ها را به همراه داشته است. به واسطه این سخت افزار می توانید حجم بالای کاری را در کمترین زمان ممکن انجام دهید، البته این تنها یکی از مزایای نسل جدیدی از سرور های Dell به شمار می آید.

از عوامل تاثیر گذار در قیمت سرور dell می‌توان به افزایش امنیت و ایمنی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از فناوری‌های جدید مقاوم سازی سرور در برابر حملات سایبری اشاره کرد، تجهیزات چشمگیر و قابل توجه در سری جدید سرور های دل استفاده شده و علاوه بر افزایش محبوبیت سبب شده که این تجهیزات چند گام از برندهای رقیب جلو بیفتند.

توجه داشته باشید که قابلیت های سخت افزاری و مزایای عملکردی انواع مختلف سرور دل سبب شده که این تجهیزات با قیمت های متفاوتی همراه باشند تا شما بتوانید بر اساس بودجه که به این کار اختصاص داده اید یکی از مدل های متفاوت آن را خریداری نمایید.

مزیت خرید سرور دل به اشتراک فضای ابری

در سال‌های اخیر وجود فضای ابری در دنیای تکنولوژی سبب شده که افراد از این مزایا برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده کند.این تکنولوژی با داشتن امنیت بالا و شرایط را فراهم نموده تا افراد بتوانند با خیال راحت تمامی داده های کاری و شخصی خود را بدون مشکل ذخیره سازی نمایند. اما حالا سوال اینجاست که چرا با وجود فضای ابری افراد باید به سراغ سرورهای دل برود؟ چرا که قیمت سرور دل به نسبت فضای ابری بیشتر است!

در وهله اول برای پاسخ به این سوال  می‌توان به این موضوع اشاره کرد که شما با خرید سرور دل برای مادام العمر از مزیت داشتن یک سرور اختصاصی بهره مند خواهید شد، این در حالی است که فضای ابری باید به صورت ماهانه شارژ شود. داشتن سرور اختصاصی به شما کمک می کند تا بتوانید از اطلاعات و داده‌های خود با امنیت و ایمنی بیشتری محافظت کنید.

همانطور که عنوان شد قیمت سرور dell به نسبت هزینه خرید اشتراک ماهانه فضای ابری خیلی بیشتر است اما به این امر توجه کنید که با خرید اشتراک فضای ابری در واقع شما اطلاعات و داده های خود را در محیطی ذخیره سازی می‌کنید که هیچ کنترل و مدیریتی بر روی آن ندارید، این در حالی است که سرور اختصاصی دل به شما امکان بررسی و کنترل اطلاعات و داده ها در هر ساعت از شبانه روز را می دهد علاوه بر این در هر زمانی می توانید فعالیت های اختصاصی بر روی داده های خود اعمال کنید.

علاوه بر این شما با خرید نسل جدید از سرور های دل می توانید تا مدت های طولانی از قابلیت آپدیت و ارتقاء آن بهره مند شوید. اگر کسب و کار شما نیز به گونه ای است که نیاز به فضای ذخیره سازی زیاد دارید به دلیل اینکه حجم اطلاعات ورودی و خروجی بالا از خرید سرور دل به صورت اختصاصی می تواند امری مقرون به صرفه باشد چرا که می توانید برای سال های طولانی به صورت مادام العمر از آن استفاده کنید، این در حالی است که ممکن است هزینه فضای ابری به دلیل نواسانات قیمت بازار در دراز مدت با تغیرات زیادی همراه باشد، بر اساس ویژگی ها و قابلیت های عنوان شده قیمت سرور dell نمی تواند یک مانع برای خرید این تجهیزات بشمار آید.

قیمت سرور dell نسل جدید

کمپانی دل یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده انواع نسل جدید سرور های اختصاصی هستند که با استفاده از برترین تکنولوژی های روز دنیا یکی از قدرتمند ترین و امن ترین مجموعه های جدیدی از سرورهای محاسباتی را تولید و به بازار عرضه کرده است. با استفاده از این سرور ها میتوان زیرساخت های مستقلی کمپانی را بهبود بخشید و قابلیت های بخش فناوری اطلاعات را افزایش داد. لازم به ذکر است که بدانید قابلیت ها و امکانات این سرورها سبب شده که در دسته پرفروش‌ترین‌ها قرار بگیرند چرا که با افزایش سرعت پردازش اطلاعات و ذخیره سازی امن و مطمئن توانسته اند بخش عمده‌ای از نیازهای شرکتها و کمپانی‌های بزرگ را برطرف سازند.

 

 

این سرور ها بر اساس جدیدترین و آخرین متد پیشرفته طراحی و تولید شده اند که به صاحبان کسب و کار کمک می‌کند تا با افزایش سرعت و قدرت پردازش اطلاعات بتوانند در کمترین زمان ممکن به اهداف بزرگ خود برسند. بهینه سازی فناوری سخت افزاری به کار رفته در این تجهیزات سبب شده که قدرت محاسبات آن برای اجرای برنامه های کاربردی به حداکثر برسد و همین امر سبب افزایش محبوبیت آن در میان کاربران شده است.

این تجهیزات در مدل های متفاوتی طراحی و تولید شده و همین امر سبب ایجاد تفاوت در قیمت سرور dell نسل جدید شده، بهتر است بدانید که تنوع این محصولات و قیمت متفاوت و مناسب آن سبب شده که صاحبان کسب و کار در هر رتبه شغلی بتوانند با توجه به بودجه ‌ای که برای خرید این تجهیزات کنار گذاشته اند یکی از مدل های متفاوت و جدید آن را خریداری کنند.

قیمت سرور دل بر اساس کاربرد

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید انواع سرور باید به آن توجه داشت قیمت این تجهیزات است، همانطور که عنوان شد برند دل در طراحی و تولید نسل جدید سرور های خود از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا پرده‌برداری کرد و همین امر سبب شده که در مدت زمان کم به محبوبیت و شهرت زیادی برسد، گفتنی است که  قیمت سرور dell بر اساس کاربرد و امکانات مدل های مختلف کاملاً متفاوت خواهد بود.

البته نمونه های مختلفی از این محصولات به بازار عرضه شده که از پرکاربردترین و آن می‌توان به سرور های رک مونت دل و سرور های ایستاده اشاره کرد که هر یک به دلیل داشتن قابلیت های متفاوت در بخش های مختلفی از سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرند

عوامل موثر در قیمت سرور dell

بدون شک قیمت سرور dell با توجه به قابلیت‌ های گوناگون این تجهیزات متفاوت خواهد بود و البته عوامل زیادی در قیمت آن تاثیر گذار هستند که از مهمترین آنها می توان به ویژگی های منحصر به فرد انواع سرور دل اشاره کرد که شامل موارد زیر هستند:

  • داشتن تنوع محصولی و انتخاب بر اساس نیاز
  • بررسی کیفیت و اصالت کالا بر اساس عملکرد آن
  • استفاده از خدمات پس از فروش ، گارانتی و ضمانت نامه
  • افزایش اهمیت اطلاعات و ذخیره سازی داده ها به شکل امن
  • قابلیت ارتقاء سرعت پردازش اطلاعات و داده های ذخیره سازی شده

قیمت سرور دل بر اساس مدل

از دیگر عواملی که می تواند در قیمت انواع سرور دل تأثیر  گذار باشد نوع مدل و شکل ظاهری آن است در واقع همین طلب و بالای محصولی دل محبوبیت این تجهیزات تاثیرگذار بود چرا که کاربران حق انتخاب مدل های مختلف بر اساس نیاز را دارند به طور کلی می توان سرور های تولید شده  توسط برند دل را در گروه بندی های زیر تقسیم نمود:

سرور رکمونت دل

این مدل از سرور های تولید شده توسط کمپانی دل به گونه ای طراحی شده اند که برای نصب آنها به یک شاسی رک نیاز دارید، از مهمترین مزایای آن می‌توان به کم جا بودن این وسیله اشاره کرد چرا که می توان چندین سرور را با استفاده از این تجهیزات بر روی هم نصب کرد.

قابلیت نصب چند سرور به شما امکان داشتن سرور های متعدد در فضاهای کوچک و محدود را می دهد، درواقع این تجهیزات برای کمپانی ها یا شرکت هایی که محیط کمی برای قرار دادن تجهیزات دیجیتالی در دست دارند بسیار مناسب است، چرا که می توان سرور ها را بر روی هم قرار داد بدون اینکه مشکلی به وجود آید.

اگر قصد خرید سرور رکمونت دل را دارید پیش از خرید می توانید نام مدل سرور را در اینترنت سرچ کنید و با مراجعه به وب سایت های معتبر و حرفه ای تمامی مشخصات و ویژگی های مربوط به هر مدل را به صورت جداگانه به دست آورید

سرور ایستاده دل

در مقابل انواع سرور ایستاده دل وجود دارد که به دلیل داشتن قابلیت های متفاوت در پروژه هایی که مستقل دارند، مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از نقاط تشابه بین سرور ایستاده دل و سرور رکمونت دل می‌توان به اشغال کم ترین میزان فضا اشاره کرد، در واقع اندازه این سرور ها به گونه ای است که به سادگی می توان آن را روی میز یا زیر میز قرار داد.

از مهمترین مزایای خرید سرور ایستاده دل می توان به افزایش راندمان کاری در کمترین زمان ممکن اشاره کرد، با توجه به اینکه مدل های متفاوتی از انواع سرور ایستاده در بازار موجود است برای بررسی مشخصات این تجهیزات می توانید به فروشگاه های معتبر یا سایت های حرفه ای مراجعه کنید و  از کارشناسان بخواهید که توضیحات کامل درباره این تجهیزات را در اختیار شما قرار دهند

تاثیر فضای ذخیره سازی در قیمت سرور dell

علاوه بر موارد عنوان شده فضای ذخیره سازی نیز از دیگر مواردی است که تأثیر مستقیمی بر روی قیمت سرور dell دارد، البته این تجهیزات با قابلیت های متفاوت و حافظه داخلی مختلفی تولید می‌شود از این رو برای آشنایی کامل می توانید سایت های معتبر مراجعه کنید.

در حالت کلی باید بدانید که فضای ذخیره سازی تعبیه شده در انواع سرورهای دل به گونه ای است که نیاز شما به حافظه های جانبی را نیز از بین می برد، البته گفتنی است که این سرور ها دارای حافظه داخلی هستند که به تنهایی می تواند بخش عمده‌ای از رسانه های مورد نیاز را در خود ذخیره سازی کند.

جمع بندی

با توجه به موارد عنوان شده قیمت سرور dell بر اساس معیار های خاصی تعیین می شود که هر یک به نوبه خود جز ویژگی یا قالبیت های این تجهیزات به شمار می آیند. گفتنی است که این تجهیزات در مدل های متفاوتی تولید می شوند و همین امر تاثیر زیادی در قیمت این تجهیزات دارد.

اگر قصد خرید انواع سرور دل را دارید پیشنهاد می کنیم با مراجعه به سایت های مختلف ابتدا مشخصات و ویژگی های هر یک را به درستی بررسی کنید تا بتوانید با توجه به نیاز شرکت و سازمان تجهیزات کاربردی و مفید خریداری نمایید. سایت نت پرداز به عنوان یکی از بهترین و معتبر ترین وب سایت های دیجیتالی شرایطی را فراهم نموده که بتوانید انواع سرور در برند های مختلف را بررسی کنید، در این مجموعه کارشناسان حرفه ای تمامی اطلاعات و مشخصات هر سرور را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید با دریافت مشاوره های لازم بهترین تجهیزات را خریداری نمایید، گفتنی است که قیمت سرور dell  در مجموعه  نت پرداز بسیار مناسب و اقتصادی هستند.

 

امتیاز دهید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید