380 Dell EMC Unity XT

با پیشرفت تکنولوژی و بهینه‌شدن کارها در حوزه IT، دستگاه‌های مختلف در حوزه شبکه، خصوصاً ذخیره‌سازهای تحت شبکه نیز از این پیشرفت باز نمانده و البته نیاز سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ به فناوری‌های روز و حرفه‌ای، این پیشرفت را تسریع بخشیده است. فناوری‌هایی که چه در بعد فنی و چه به لحاظ هزینه، شیوه‌های بهینه‌تری را عرضه می‌کنند.

استوریجDell EMC Unity XT 380  جزء سری اول از سری‌های ذخیره‌سازهای هیبرید Dell EMC Unity XT است که با فراهم کردن فضای ذخیره‌سازی یکپارچه، ساده و مقرون به صرفه به منظور عملکرد بالا طراحی شده است. این استوریج با دسترسی سریع به داده‌های حساس، قابلیت اجرای همزمان نرم‌افزارهای مختلف و فرایند کاهش داده های درون خطی (process inline data reduction) را برای کاربران فراهم می‌کند.

با استفاده از Dell EMC Unity XT 380، شما قادر به فعال‌سازی استراتژی multi-cloud درکنار disaster recovery به عنوان یک سرویس در کلود، یکپارچه‌سازی با  VMware Cloud Foundation، استقرار فضای ذخیره‌سازی در کلود و دسته بندی اتوماتیک داده‌ها یا  Storage tieringدر کلود خواهید بود.

 

ویژگی‌های استوریج Dell EMC Unity XT 380

 

عملکرد بالا با کمترین تأخیر

ذخیره‌ساز Unity XT 380 در مقایسه با نسل‌های قبلی خود، از سرعت انتقال داده‌ با پهنای باند 25 گیگابیت بر ثانیه و تأخیر زمانی پایین‌تری برخوردار است که عملکرد آن را بسیار تسریع می‌بخشد.

 

ظرفیت بالای ذخیره‌سازی

این سری از استوریج‌ها، از تعداد دیسک‌های بیشتری نسبت به سری‌های قبل پشتیبانی کرده و قابلیت افزایش ظرفیت بالایی (حداکثر تا 2.4 پتابایت (را دارد.

 

قابلیت پردازشی بالا

ذخیره‌ساز Unity XT 380 دارای دو پردازنده Intel Xeon با مجموع 24 هسته و حافظه رم قابل ارتقا تا 128 گیگابایت است که سبب عملکرد روان در حجم کاری بالا می‌شود.

 

سهولت مدیریت

این دستگاه با بهره‌گیری از رابط کاربری گرافیکی Unisphere، شرایطی به وجود آورده که مدیریت و پیکربندی دستگاه را بسیار ساده می‌سازد.

 

قابلیت‌های نرم‌افزاری

پشتیبانی برخط از تکنولوژی‌های فشرده‌سازی و تکثیر داده (Deduplication) در این سری از استوریج‌ها سبب شده است که صرفه‌جویی قابل توجهی در فضای ذخیره‌سازی به وجود آید و کارایی کلی سیستم نیز بهبود یابد.

 

عملکرد استوریج Unity XT 380 

 

طراحی 2 یونیت هاردهای NVMe در Unity XT 380، سبب افزایش فضای ذخیره‌سازی به میزان 1500 درایو شده است.

همچنین وجود پردازنده‌های قدرتمند اینتل  Dual Socket، سبب فراهم‌آوردن هسته‌های بیشتر و حافظه بیشتر با عملکرد فوق‌العاده و تأخیر کمتر نسبت به نسل‌های قبلی گردیده است.

راندمان بالای دستگاه و قابلیت DRR Deliver ، عملکرد فوق‌العاده‌ای برای آن رقم زده است که موجب افزایش ظرفیت قابل استفاده و کاهش هزینه (TCO) خواهد شد. همین‌طور وجود آرایه‌های ترکیبی ذخیره‌سازی Unity XT سبب افزایش فضای ذخیره‌سازی به میزان 85% و افزایش نرخ فشرده‌سازی داده در تمام flash storage pool ها شده است.

این دستگاه قابلیت نصب در پانزده دقیقه و پیکربندی در عرض ده دقیقه با استفاده از مدیریت مبتنی بر وب (HTML5) دارا است. همچنین در این ذخیره‌ساز با استفاده از یک سیستم عامل، زیرساخت‌های فیزیکی، مبتنی بر نرم افزار یا سیستم‌های زیر ساخت Converged نمایش داده می‌شود که این نشان از انعطاف‌پذیری بالای آن دارد.

پردازنده های جدید، workload های Read، Write و Mixed با استفاده از workload های مجازی، موجب تسریع عملکرد با تأخیر کمتر می‌گردد که پیشتر هم در مورد آن توضیح دادیم.

این سری از استوریج‌ها موجب یکپارچگی تمام workload های شما اعم از فایل، بلاک و داده‌های vVol بر روی یک single array  و storage pool می‌شود.

 

مشخصات Dell EMC Unity XT 380

 

پردازنده: دو پردازنده  Intel Xeon® Scalable E5-2683 v4( 18 هسته‌ای، GHz 2.1)

حافظه: 128 گیگابایت DDR4-2666

ذخیره سازی: تا 20 ترابایت درایو فلش SAS 12Gb/s و تا 100 ترابایت درایو هارد دیسک SAS 12Gb/s

شبکه: GbE10 و GbE1

نرم افزار: Dell EMC Unity OS

 

خرید دستگاه Dell EMC Unity XT 380

دستگاه ذخیره‌ساز Unity XT 480 یک استوریج قدرتمند و انعطاف‌پذیر است که می‌تواند نیازهای ذخیره‌سازی شرکت‌ها و سازمان‌های مختلفی را برآورده کند. 

کاهش مصرف برق، بهینه‌سازی هزینه‌های عملیاتی، سازگاری با محیط‌های ابری و پشتیبانی از انواع مختلف برنامه‌های کاربردی مانند پایگاه‌های داده، برنامه‌های کاربردی مجازی‌سازی و …همۀ آن ویژگی‌هایی است که کاربران را برای خرید این محصول اقناع می‌کند. 

در نگاه تخصصی باید گفت که استوریج Dell EMC Unity XT 380 گزینه‌ای قابل توجه برای سازمان‌هایی است که به دنبال راه‌حلی برای ذخیره‌سازی با کارایی بالا، مقیاس‌پذیر، قابل‌اعتماد و آسان برای مدیریت حجم های کاری متوسط تا زیاد هستند.

در خصوص قیمت استوریج EMC ، این نکته را در نظر بگیرید که جمع‌بندی نهایی قیمت این محصول، تابع عوامل مختلفی از جمله نوع، تعداد قطعات انتخاب شده (اصطلاحاً پیکربندی یا همان کانفیگ) و شرایط کالا می‌باشد. اگرچه شاید در ابتدا به چشم نیاید؛ امّا همین تفاوت‌ها گاهی باعث اختلاف قیمت‌های زیادی برای مصرف کننده و سردرگمی بسیاری از مشتریان میشود . شما بایستی با مشورت از کارشناسان این حوزه و انتخاب بهترین لیست قطعات (LOM) که با توجه به نیازمندی‌های شما و نوع بارِ کاری صورت می‌گیرد، فرآیند خرید را رقم بزنید.

 

لازم به ذکر است که برای خرید این محصول، خوب است نکات زیر را نیز در نظر داشته باشید: 

  • نیازهای خاص ذخیره‌سازی مجموعۀ شما مانند ظرفیت، عملکرد و قابلیت‌های مورد نیاز.
  • بودجه سازمان مورد نظر شما.
  • مهارت‌های فنی موجود در سازمان شما برای مدیریت و نگهداری از دستگاه.
  • گارانتی محصول
  • اصالت محصول

 

شما همچنین می‌توانید با یک تماس، از ظرفیت کارشناسان مجرب شرکت نت‌پرداز نیز برای انتخاب بهترین و بهینه‌ترین گزینه، استفاده کنید.

 

امتیاز دهید

مشخصات فنی محصول
مشخصات فنی Processor: Intel Xeon single-socket processors

Drive Enclosure: 2.5"" (2U): 25 drives, 2.5"" (3U): 80 drives
3.5"" (3U), 15 drives

Included Software: Dell EMC Unity XT Base Software, Unisphere Management, CloudIQ storage analytics,
Remote Protection, Local Protection, Ecosystem Integration
Max FAST Cache: Up to 800 GBs

Max Raw Capacity: 2.4 PB

Memory per Array: 128 GB

Min/Max Drives: 6/500

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استوریج DELL EMC Unity XT 380”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت درخواست استعلام قیمت

نام و نام خانوادگی *
Fill out this field
شماره تماس *
Fill out this field
نام سازمان / شرکت
Fill out this field
ایمیل
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.