Dell EMC Unity XT480

 

استوریجDell EMC unity XT 480  سری جدید از ذخیره‌سازهای شرکت Dell EMC است که با عملکردی فوق‌العاده، کارایی بالا، جهت اهداف multi-cloud طراحی گردیده است.

این استوریج از ترکیب درایوهای فلش و هارد دیسک استفاده کرده تا بهترین عملکرد را برای انواع برنامه‌ها ارائه دهد. این پلتفرم ذخیره‌سازی یکپارچه، با صرفه‌جویی در دیسک به دلیل توانایی اجرای هم‌زمان بارهای کاری ترکیبی که به عملکرد و تاخیر معماری‌های NVMe ، پردازش کاهش داده inline و ارائه سرویس‌های داده بدون تاثیر بر عملکرد نیازی ندارند، عملکرد فلش را متعادل می‌سازد.

با استفاده از ذخیره ساز  Dell EMC Unity XT 480 می‌توانید طیف وسیعی از workload ها را پیاده‌سازی کنید. این دستگاه جهت عملکرد بالا طراحی شده و اصطلاحاً NVMe-ready است تا دسترسی سریع به داده‌های حساس با قابلیت اجرای همزمان برنامه‌های مختلف، فرایند کاهش داده‌های درون خطی و خدمات داده را در EMC Unity XT 480  بدون بار عملکردی فراهم نماید.

ذخیره‌ساز Unity XT 480 از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده کرده تا شرایطی برای کاربران فراهم سازد که بتوانند تحلیل‌های پیشرفته‌تری بر روی داده‌ها انجام داده و عملکرد سیستم را بهبود بخشند.

استوریج Unity XT 480 با طراحی ماژولار و انعطاف‌پذیر خود به کاربران امکان اضافه کردن و ادغام راحت ترکیب‌های مختلف ظرفیتی و تکنولوژی‌ها را می‌دهد. رابط کاربری این دستگاه، امکان مدیریت و پیکربندی ساده دستگاه را برای کاربران فراهم ساخته و ابزارهای مدیریت مرکزی و خودکاری را برای اجرای وظایف مدیریتی مهیا ساخته است.

استوریج Unity XT 480 از استانداردها و پروتکل‌های رایج ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند، که این امر، اجازه اتصال راحت به زیرساخت‌ها و سیستم‌های موجود را می‌دهد.

ویژگی‌های Dell EMC Unity XT 480

عملکرد بالا

استوریج Unity XT 480 با بهره‌وری از معماری دو کنترلر Active-Active (Dual Active Controller) که به صورت مداوم در حال کار هستند، عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود بروز می‌دهد و در صورت خرابی هرکدام از کنترلر‌ها، دیگری بدون وقفه و بدون هیچ اختلالی وظایف را به طور کامل انجام می‌دهد.

این دستگاه از دیسک‌های NVMe و SSD پرسرعت در کنار هاردهای HDD با ظرفیت بالا استفاده کرده که به ارائه عملکرد I/O بالا و تأخیر کم می‌انجامد.

استوریج Unity XT 480 با پشتیبانی از Data Deduplication و فشرده‌سازی داده‌ها، بهینه‌سازی فضای ذخیره‌سازی و افزایش کارایی را به همراه دارد.

 

مقیاس‌پذیری

این دستگاه، قابلیت ارتقاء ظرفیت و عملکرد به صورت تدریجی و بدون نیاز به خاموش کردن سیستم، برای پاسخگویی به نیازهای آتی سازمان را دارد و از انواع مختلف درایوها، از جمله HDD، SSD و NVMe، برای انعطاف‌پذیری بیشتر در پیکربندی پشتیبانی می‌کند.

این محصول همچنین قابلیت اتصال به چندین دستگاه Unity XT 480 برای ایجاد یک خوشه ذخیره‌سازی (Storage Cluster) با ظرفیت و کارایی بیشتر را دارا است.

 

مدیریت آسان

رابط کاربری گرافیکی Unisphere ، مدیریت و پیکربندی آسانی را برای دستگاه از طریق مرورگر وب فراهم ساخته است.

در این محصول امکان نظارت و عیب‌یابی از راه دور به راحتی فراهم بوده و از ابزارهای مختلف اتوماسیون و مدیریت برای ساده‌تر کردن وظایف مدیریتی نیز پشتیبانی می‌کند.

 

قابلیت اطمینان

معماری دو کنترلر Active-Active برای پایداری و در دسترس بودن بالا؛ گارانتی و پشتیبانی قوی Dell EMC و قابلیت‌های RAID برای محافظت از داده‌ها در برابر خرابی دیسک؛ از جمله مواردی است که قابلیت اطمینان این محصول را نشان می‌دهد.

 

مشخصات  Dell EMC Unity XT 480

  • پردازنده: دو پردازنده  Intel Xeon® Scalable E5-2683 v4( 18 هسته‌ای، GHz 2.1)
  • حافظه: 256 گیگابایت  DDR4-2666
  • ذخیره‌سازی: تا 40 ترابایت درایو فلش SAS 12Gb/s و تا 200 ترابایت درایو هارد دیسک  SAS 12Gb/s
  • شبکه: GbE10 و GbE1
  • نرم افزار:  Dell EMC Unity OS 6.2

عملکرد Dell EMC Unity XT 480

طراحی 2 یونیت هاردهای  NVMe در این دستگاه، موجب افزایش فضای ذخیره‌سازی این مدل به میزان 1500 درایو گردیده است. همچنین وجود پردازنده‌های اینتل  Dual Socket، سبب فراهم آوردن هسته‌های بیشتر و حافظه بیشتر با عملکرد بالاتر و تاخیر کمتر نسبت به نسل های قبلی شده است.

وجود قابلیت DRR Deliver به همراه راندمان بالای این دستگاه، موجب افزایش ظرفیت قابل استفاده و کاهش هزینه (TCO) می گردد. همچنین وجود آرایه های ترکیبی ذخیره سازی Unity XT سبب افزایش فضای ذخیره‌سازی به میزان 85% و افزایش نرخ فشرده‌سازی داده در تمام flash storage pool ها شده است.

این دستگاه با قابلیت نصب در پانزده دقیقه، پیکربندی در عرض ده دقیقه با استفاده از مدیریت مبتنی بر وب (HTML5)، شرایط راحتی را برای کاربران فراهم آورده است.

در خصوص انعطاف‌پذیری عملکرد ذخیره‌ساز EMC Unity XT 480 خوب است بدانید که در این دستگاه با استفاده از یک سیستم عامل، زیر ساخت‌های فیزیکی، مبتنی بر نرم‌افزار یا سیستم‌های زیر ساخت Converged نمایش داده می‌شود.

همچنین وجود پردازنده های جدید، workload های Read، Write و Mixed با استفاده از workload های مجازی، سبب تسریع عملکرد با تاخیر کمتر می‌شود.

عملکرد این دستگاه به گونه‌ای است که موجب یکپارچگی تمام workload های شما اعم از فایل، بلاک و داده‌های vVol بر روی یک single array و storage pool می‌گردد.

خرید دستگاه Dell EMC Unity XT 480

استوریج Unity XT 480 یک دستگاه ذخیره‌سازی قدرتمند و انعطاف‌پذیر است که می‌تواند نیازهای ذخیره‌سازی شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف را برآورده سازد. 

کاهش مصرف برق، بهینه‌سازی هزینه‌های عملیاتی، سازگاری با محیط‌های ابری و پشتیبانی از انواع مختلف برنامه‌های کاربردی مانند پایگاه‌های داده، برنامه‌های کاربردی مجازی‌سازی و …ویژگی‌های خوبی از نگاه کاربران برای انتخاب این محصول به شمار می‌رود.

در یک نگاه کلی می‌توان اینطور گفت که استوریج Dell EMC Unity XT 480 گزینه‌ای ایده‌آل برای سازمان‌هایی است که به دنبال راه‌حلی برای ذخیره‌سازی با کارایی بالا، مقیاس‌پذیر، قابل‌اعتماد و آسان برای مدیریت حجم های کاری متوسط تا زیاد هستند.

البته لازم است که سوای مزایای ذکر شده در خصوص هر محصول، نکات دیگری را نیز در خرید در نظر بگیرید.

نکاتی همچون:

  • نیازهای خاص ذخیره‌سازی شما مثل ظرفیت، عملکرد و قابلیت‌های مورد نیاز.
  • بودجه شما.
  • مهارت‌های فنی موجود در مجموعه شما برای مدیریت و نگهداری از دستگاه.
  • گارانتی محصول
  • اصالت محصول

همچنین می‌توانید از ظرفیت کارشناسان مجرب نت‌پرداز نیز استفاده کنید تا بهترین گزینه برای شرکت یا سازمان مورد نظرتان را به شما معرفی کنند. کافیست به این منظور با شماره تلفن‌های شرکت تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان آن بهره ببرید.

امتیاز دهید

مشخصات فنی محصول
مشخصات فنی Processor: Intel Xeon dual-socket processors

Drive Enclosure: 2.5"" (2U): 25 drives, 2.5"" (3U): 80 drives
3.5"" (3U), 15 drives

Included Software: Dell EMC Unity XT Base Software, Unisphere Management, CloudIQ storage analytics,
Remote Protection, Local Protection, Ecosystem Integration
Max FAST Cache: Up to 1.2 TBs

Max Raw Capacity: 4 PB

Memory per Array: 192 GB

Min/Max Drives: 6/750

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استوریج DELL EMC Unity XT 480”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت درخواست استعلام قیمت

نام و نام خانوادگی *
Fill out this field
شماره تماس *
Fill out this field
نام سازمان / شرکت
Fill out this field
ایمیل
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.